دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دربی

دربی

دربی سرخابی

تیم های برنده تمرکزشان روی بردن است .تیم های بازنده روی برنده تمرکز می کنند. فردا می خواهیم نمایشی هجومی داشته و برنده باشیم .این بخشی از سخنان فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال در خصوص بازی شهر آورد هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر است.

پنجشنبه 17بهمن دوتیم استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند و در حالی برای این بازی می شوند که گویا پیراهن هایشان شبیه به هم در تن دارند و تنها تفاوت آن در رنگ قرمز و آبی است. گویا پیراهن هر دو تیم با الهام از طرح قدیمی آن ها آماده شده است.این در حالی است که دروازبان استقلال با پیراهنی فسفری به میدان می رود و دروازبان پرسپولیس لباسی یک دست مشکی به تن خواهد داشت.

تیم داوری بازی به طور رسمی اعلام شد و داور دیدار بیژن حیدری می باشد .

گزارشگر دیدار استقلال و پرسپولیس به عهده محمد رضا احمدی می باشد .

فرهاد مجیدی در شرایطی پا به این دیدار می گذارد که اولین دربی او در سمت مربیگری است و این در شرایطی است که حریف مقابل او ،یحیی گل محمدی سابقه حضور در دربی به عنوان مربی را دارد .هر دو مربی سابقه حضور در دربی را به عنوان بازیکن داشته و از شرایط بازی به خوبی آگاه می باشند. شهرآورد تهران مسابقه اشتباهات است و هر تیمی که اولین اشتباه را بکند ،تاوان سختی خواهد داد .باید دید در پایان این نبرد گروهی کدام رنگ ورزشگاه در شادی و هلهله به سر می برند و کدامیک ما امید و غمگین استادیوم را ترک خواهند کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده